CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2012. január 12., csütörtök

9.fejezet-Ittasan..

Hajnali egy körül kábultam támolyogta ki a klubból,természetesen Adammel.Úgy tűnt,ő jobban bírta azt a sok koktélt,amit megittunk,ugyanis határozott léptekkel vezetett engem az autóig.A karommal átkaroltam a vállát,a fejem pedig ráhajtottam a vállára.Segített elmenni a kocsijáig,rám adta a kabátom,és besegített az autó anyósülésébe.Ő beült a vezetőüléshez,és megnyomott egy gombot,aminek hatására felcsúszott a kocsi teteje.Nem tudom,hogy gondolta,hogy ittasan fog vezetni,de úgy döntöttem,ráhagyom a dolgot.Talán már van benne gyakorlata.Mármint az ittasan vezetésben.Megkérdezte tőlem,hova lesz a fuvar,mire én nagy nehezen kihabogtam-hebegtem a címem:
-River Street 322/c.-Adam bepötyögte a címem a GPS-be,és elindultunk hozzám.Egész úton precízen vezetett,de látszott rajta,hogy ő is kezd fáradni.Végül nagy nehezen elfuvarozott hazáig,ahol kiszállt,kinyitotta az ajtómat,és kiszedett az ülésből.A karjain vitt,és közben próbált ébren tartani:
-Gyerünk,karold át a kezeiddel a nyakam.Téged aztán jól kiütöttek azok a koktélok.Legutóbb azért egy kicsit jobban bírtad.De se baj.Azt ajánlom,reggek igyál meg egy pár csésze kávét,feketén.És facsarj bele citromot.
-Citromot?-kérdeztem rekedtes hangon.Úgy tűnik,megártott a hangos beszéd a klubban,és holnapra várhatóan minden hangom el fog menni.Az első napom Londonban némán kell majd eltöltenem.Beleborzongtama gondolatba.Vagy csak hodeg van:
-Adam..-szóltam a kapuhoz érve.
-Tessék?
-A kulcscsomóm a táskám kis rekeszéban van.Kivennéd?-Adam szó nélkül előhúzta a kulcscsomóm a táskámból,és megkérdezte:
-Melyik az?
-A kék srasszos az.-Adam kinyitotta a kaput,bevitt,és megnyomta a lift hívó gombját,majd ezt kérdezte:
-Ne kísérjelek fel?
-Ugyan,megoldom.-mondtam,majd mikor Adam letett,majdnem elestem,de szerencsére elkapott.
-Inkább felvinnélek.-bólintottam,majd ismét felemelt.Beszálltunk a liftbe.Próbáltam megnyomni a 2-es gombot,de nem értem el Adam karjai közül:
-Hányadikon laksz?Majd én inkább benyomom a gombot.
-A másodikon.
-Szóval, a másodikon.-mondta,majd benyomta a 2-es gombot.A lift ajtajának két szárnya,hussanva összecsapódott,majd elindultunk a másodikra.A korlátba kapaszkodva álltam,bár Adam hátulról átölelt.Körülbelül két másodperc altt felértünk.Az ajtók szétnyitódtak,és Adam ismét felkapott.Megnézte a két ajtót,és Megállt az Anette Fishburg feliratú előtt.Szórakozásból bekopogott,hallgatózott,majd bekiáltott:
-Van itthon valaki?
-Nincs..-suttogtam-Kivennéd a piros,kör fejű kulcsot a retikülömből,Adam?-Adam kivette a kulcsot a táskámból,és kinyitotta az ajtót.Belépett az előszobába,miközben én karjai közt már majdnem aludtam.Az előszbába Adam botorkálva kereste a villanykapcsolót,amit végül megtalált,és feloltotta a villanyt az előszobába:
-Szép lakás.-mondta.A fény szétáradt az előszobába,ami nem kicsit bántotta a szemem.Úgyhogy inkább becsuktam a szemem:
-Az első szoba balra a háló.-mondtam.Adam elvitt a szobáig,és mivel mindkét keze,avval volt elfoglalva,hogy engem tartson,berúgta az ajtót.A hálóban is felkapcsolta a villanyt,és lefektetett az ágyba.Levette rólam a cipőm,és lerakta az égyam mellé,a blézeremet pedig ledobta az éjjeli szekrényembe.Ezek után sajna más következett,mint amire számítottam.Befektetett az ágyba,a táskám ledobta a földre,és betakart az ezüst szatén paplannal,majd lekapcsolta  a villanyt.

Amelia

0 megjegyzés: