CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2012. január 21., szombat

12.fejezet-Hogy mi?!

Sziasztok!


Tudom,fura,hogy egy nap két fejezetet is felrakok,de holnap nem tudok majd írni(valsz.),ezért írok most.



-Vámpír vagyok.
-T-tessék?-egy percig azt hittem,rosszul hallok.Aztán eszembe jutott,amit Mr.Harrison mesélt két napja.Lehet,hogy tényleg léteznek vámpírok?-Hogy vámpír?Te most viccelsz?
-Nem.Nem viccelek.-mondta Adam a hátam mögül.A hátam mögül?Megfordultam,és ismét Adammel szemben találtam magam.Mindig is volt benne valami rejtélyes és titokzatos.Talán pont ez az?
-Ezzel magyarázod az előbb történteket?
-A sebessséget?Nos,igen.A vámpírlét egyik velejárója.És,ha valami nem fogott volna meg benned:máár rég kiszívtam volna belőled az összes csepp vért.
-És?Van esetleg bármi,amivel bizonyíthatod,hogy vámpír vagy?-kérdeztem kissé kételkedve.
-Bizonyíték?Hogyne.-Adam előhúzott egy képet a bőrdzsekije belső zsebéből.Ősréginek tűnt.Adam volt rajta pár férfi társaságában.Adam reneszánsz kori ruhában feszített.A fotó hátulján egy évszám volt tintával felfirkantva:1876.Beláttam,ez egy meggyőző bizonyíték volt.Visszaadtam a képet Adamnek,aki visszarakta a zsebébe azt.
-Na,most már elhiszed?-kérdezte Adam gúnyosan.-bólintottam.Elkezdtem járkálni a szobában,miközben hangosan gondolkodtam:
-Szóval léteznek vámpírok.Vagyis Mr.Harrison nem hiába küldött Londonba,hogy vámpírok után kutassak.
-Hogy mi?-szakította félbe tanakodásomat Adam.-Te ezért mész Londonba?Ezt az előbb elfelejtetted elmondani.Nem mehetsz egyedül.
-Miért nem?-kérdeztem
-Csak mert nem,érted?Ez túl veszélyes lenne..
-Hogy-hogy?
-Csak mert..szóval a támadások fő mozgatóeleme egy 1200 éves,vérszomjas vámpír,Damien.
-Hogy egy 1200 éves vámpír?Úristen,mibe csöppentem én bele.-a beszélgetésünket a telefonom csörgése szakította félbe.Felvettem:
-Tessék?
-Üdv,Anette Fishburg-t keresem.
-Én vagyok.Kivel beszélek?
-Mr.Andrews vagyok,a sofőrje.Remélem nem feledkezett meg a mai útról.A taxival fél óra múlva érkezem a háza elé.
-Rendben.Köszönöm,hogy hívott.Viszhall.-Mr.Andrews letette a telefont,majd ismét Adam felé fordultam:
-A sofőr volt,aki elvisz a reptérre.Fél óra múlva itt lesz.Ha  még mindig velem akarsz jönni,akkor..
-Míg telefonáltál,átgondoltam a dolgot.Én nem mehetek veled.Damien valószínűleg megtalálna,és végezne velem.Viszont adok valamit,ami megvéd.-mondta,majd előhúzott a zsebéből egy láncot,amin egy apró üvegcse lógott:
-Egy lánc fog megvédeni?
-Pontosan.-válaszolta Adam.-Az üvegcsében vasfű van,ami a vámpírok számára a napfény mellett a legerősebb méreg.Halálos.Amíg a láncot viseled,Damien nem fog tudni ártani neked.
-Ez idáig világos.De miért akarna Damien ártani nekem?
-Nos,mint azt gondolom már tudod,Damiennel nem igazán szimpatizálunk.Sőt:egyenesen halálos ellenségek vagyunk,vagy már 100 éve.Az pedig sok idő.Valószínűleg mióta Amerikába költöztem,Damien minden mozzanatomat figyeli.Vagy figyelteti.Így bizonyára tud rólad,és amint Londonba mész,végezni akar veled.Vagy ki akar végeztetni.
-De miért?
-Még mindig nem érted,Anette?!Hogy fájdalmat okozzon nekem.

Amelia

0 megjegyzés: