CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2012. január 23., hétfő

13.fejezet-Búcsú..

Nemsokkal később Adammel már a lakás előtt álltunk,és a taximra vártunk.Az idő eléggé hideg volt,és ha ez még nem lenne elég kellemetlen;hűvös,csípős szél fújt.Fáztam,és egy pillanatra eszembe ötlött,hogy átölelem Adamet,hogy egymást melegítsük.De egy perc múlva leesett,hogy Adam vámpír,ígyhát a teste valószínűleg jéghideg.Még mindig különös ez az egész.Bár Adam vámpír,ez nem változtat semmit.Ugyanúgy szeretem Adam-et,és hiányozni fog,mikor Londonba leszek.


*


A taxi pontosan fél kettőre érkezett a ház elé.Leparkolt mellettem,letekerte az ablakot,és így szólt:
-Ha nem tévedek,ön bizonyára Ms.Fishburg.
-Üdv.-nyújtottat kezet a sofőrnek az ablakon át.-Anette Fishburg.-mutatkoztam be.
-David Andrews.-mutatkozott be a sofőr.-Indulhatunk?
-Persze.-mondtam.Mialatt én elbúcsúztam Adamtől,a sofőt bepakolta a őröndjeim a csomagtartóba:
-Hiányozni fogsz.-mondtam.Megöleltem Adamet.
-Te is.-válaszolta Adam az ülelés után,majd megcsókolt.Szendvedélyes,hosszas csókunk után Adam kinyitotta nekem a taxi ajtaját,majd beszálltam.Adam becsukta nekem az ajtót.Letöröltem az ablakról a párát,és integettem neki.Visszaintegetett.A sofőr hátranyújtott nekem egy borítékot,és azt mondta:
-Ezt Mr.Harrison küldi,a főnöke.
-Köszönöm.-válaszoltam,majd elindultunk.


*


Kinyitottam a borítékot.Benne volt a repjegyem,és egy papír,amin a következő állt:
A reptérre körülbelül három órára fog odaérni.Menjen a kettes felszálló pályára,mutassa fel a stewardessnek a jegyét.Ő majd elkíséri a helyére.Mivel a jegye első osztályra szól,lesz lehetősége étkezésre.A repólőút körülbelül nyolc órás.Fél tizenegykor fog leszállni a gép.A borítékban van ötven dollár.Az elég lesz taxira.Menjen a Mayer Hotelbe.A recepciónál mondja el,hogy ön Anette Fishburg.A személyzet fel fogja kísérni önt a hotelszobájára.Odaadja majd a széfkulcsot,és a mágneskártyát.A széfben talál egy hitelkártyát,és elegendő kézpénzt.Ha kézpénre lesz szüksége,vegye ki a kék színű kártyát a széfből,menjen a Shorrings bankba.Ha átnyújtja a kártyát,bármennyi kézpénzt kérhet.Az hotelben való étkezés és a további szolgáltatások már ki vannak fizetve.A széfben lévő mobilon fogom hívni.Sok szerencsét és kellemes utat!


Jó hosszú szöveg volt.Mire végigolvastam,már elérkeztünk a reptérre.Mr.Andrew kiszállt az autóból,és kinyitotta nekem az ajtót.Kiszálltam.A taxi melegéből kiszállni a kinti hidegbe nem volt kellemes érzés.Mr.Andrews kivette a két bőröndöm a csomagtartóból,majd elköszönt,visszaült az autójába,és elhajtott.


Amelia

0 megjegyzés: