CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2012. január 4., szerda

7.fejezet-A találka..

Sziasztok!


A pendrive-om továbbra sem került elő,de semmi ok aggodalomra,ugyanis emlékezetből megírtam nektek újra a 7.fejezetet!Tudom,hogy mostanára két fejezetet ígértem,de emlékezetből az nehéz lenne,na meg kezdek elálmosodni,és holnap suli,szóval..
Na mindegy is,kellemes olvasgatást,és köszi a linkcseréket!

Elpirultam.Ugyanis rögtön eszembe jutott,ki is Adam.Ő volt az a férfi,akivel vasárnap a bárban találkoztunk,majd a hotelben folytattuk az ismerkedést.Hirtelen felderengett a szemem előtt,hogy is nézett ki: magas,izmos férfi,csaknem hófehér bőrszínnel,mélybarna hajjal és éjfekete szemekkel.Visszatérve ábrándozásom mélyéről folytattam a telefonbeszélgetést:
-Adam..Miért keresett fel?És különben is:honnan tudja a számom?!-kérdeztem.Ugyanis nem emlékeznék,hogy megadtam neki a számom.Mondjuk nem mintha sokra emlékeznék arról az estéről..
-Először is:vélaeményem szerint viszonyunk közelebbi a magázódásnál,ígyhát javaslom,hogy tegeződjünk.Anette..
-Renden..Tegeződjünk.-mondtam miközben magam elé képzeltem Adamet.
-Szóval,Anette.Gondolom már észrevetted,hogy az ezüst fülbevalód,ami azon az ominózus estén volt rajtad..Nos,szóval nálam maradt.Én sem tudom hogyan,de valahogy a farzsebemben landolt.Visszakéred,vagy tartsam meg,mint kedves emlék?
-Szeretném visszakérni.Mondjam a címem?-kérdeztem
-Nem,Anette.Én egy kicsit másra gondoltam.mi lenne,ha találkoznánk ma este?Mondjuk egy étteremben?
-Rendben.-egyeztem bele a találkába.
-Én a Subnwillenre gondoltam.Légy ott este hétre.Ne késs!-mondta,majd lerakta a telefont.Még percekig ábrándoztam a mobilommal a kezeimbe.

*

Hétre odaértem az étterembe.Taxival mentem.Kiszálltam az autóból az étterem bejárata előtt.Egy személyzetis rögtön odajött hozzám:
-Üdv a Subnwillenben.-mondta a frakkban feszítő férfi,miközben egy széles mosoly húzodott ajkain.
-Üdv.-mondtam
-Van foglalt asztala,vagy..-mondta a férfi,de valaki a hátam mögül félbeszakította:
-A hölgy velem van.-mondta.Megfordultam.Adammel találtam magam szemben.A személyzetis visszaállt a bejárat mellé:
-Eljöttél..-mondta Adam.-Menjünk be.-megfogta a kezem,és elindultunk a bejárat felé.A férfi,akivel két perce beszéltem,lecsatolta a cordont.Beléptünk.Hatalmas hely volt,tele fehér,illetve piros asztallal leterített kerek asztalokkal,körülöttük széken ülő emberek.Lágy,halk zene szólt.Odamentünk a ruhatárhoz.Adam lesegítette rólam a fehér szövetkabátom,majd ő is levette fekete bőrdzsekijét.Leadtuk a ruhatáros hölgynek,aki adott egy cetlit,rajta egy három jegyű számmal,amit a távozáskor kell majd felmutatnunk:
-Az asztalunk arra van.-mondta Adam egy fehér abroszos asztalra mutatva.Odamnetünk.Adam kihúzta nekem a széket.Úriember.-gondoltam magamba.Mindkettőnk előtt volt egy pohár:
-Gondoltam merész leszek,és rendeltem neked pezsgőt.Remélem eltaláltam.
-A kedencem.-mondtam majd belekortyoltam.Adam önmagának whisky-t rendelt.Kinyitottuk az aztalunkon heverő étlapokat,majd némán tanulmányozni kezdtük.Először Adam döntött.Intett a pincérnek,aki felvette a rendelését,majd az enyémet.Rögtön a főétellel kezdtünk.

Az este további része fantasztikusan telt.Az ételek finomak voltak,és a társaság,Adam is szórakoztató volt.Humoros férfi volt,akivel bármiről el lehetett beszélgetni.a jó hangulat közepette eszembe jutott,miért is jöttem:
-Adam,elhoztad a fülbevalóm?-kérdeztem
-Hát persze.A bőrdzsekim zsebébe van,az pedig a ruhatárban.A vacsora után odaadom.Hová menjünk,miután itt végeztünk?-kérdezte Adam.Úgytűnik,többet akar tőlem,mint azt gondoltam volna:
-Mégis hogy érted ezt?-kérdeztem kissé meglepődve.
-Fiatal még az éjszaka.Elmehetnénk a szórakozóhelyre,ahol legelőször találkoztunk.-beleegyeztem.Adam kifizette a vacsorát,majd kikértük a kabátjainkat a ruhatárból.Adam kivette az asztalon heverő bőrdzsekije zsebéből a fülbevalóm.Átnyújtotta,én pedig becsúsztattam a ritikülömbe.Adam felsegítette rám a kabátom,majd ő is felöltözött.Kiléptünk az étteremből.Adam előhúzott a zsebéből egy kocsikulcsot,majd egy fehér,felhajtott tetejű Cabriora irányította azt.Kinyitotta nekem az anyósülés ajtaján,ő pedig beült a vezetőülésbe.Elindultunk a klubba.

Amelia

0 megjegyzés: