CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2012. január 9., hétfő

8.fejezet-A klubban

Először is szeretném megköszönni,hogy ennyien olvastok,ez nekem nagyon sokat jelent!:)
Másodszor is,tudom,hogy sok az elmaradásom,de mostanában eléggé összejöttek a dolgok..nem igazán pozitív irányban..:S
DE,most itt van a következő fejezet,amihez kellemes olvasgatást kívánok mindekinek!
Ui:Szerencsére megtaláltam a pendrive-om,úgyhogy ezentúl már gyorsabban érkeznek a fejik,eskü!


8.fejezet-A klubban



Hosszú út után-ami során végig a beépített rádión hallgattuk kedvenc zenéinket-végre megérkeztünk egy klubbhoz.Adam kiszállt az autóból,kinyitotta az én oldalamon is a kocsi ajtaját,majd karját nyújtva kisegített az autóból.Először nem ismertem fel a helyet,de később már derengett valami.Adammal tulajdonképpen ezen a helyen ismerkedtünk meg.Milyen szép este is volt..


*


A klubban ismét nagy volt a nyüzgés és atömeg, a zene pedig szinte üvöltött.De összessgégben kellemes hely volt.A tömeg csupa bulizó fiatalból állt,akik vagy a táncparketten táncoltak,vagy félrészegen egy széken ültek egy asztalra hajtva fejüket.Adammel a lárma ellenére próbáltunk kommunikálni egymás füléhez közel hajolva:
-Üljünk le a bárpulthoz,és kérjünk egy széfkulcsot!-ordította Adam.Bólogatással válaszoltam.Hogy ne veszítsük el egymást a tömegben,megfogtuk egymás kezét,és úgy tolakodtunk át a tömegen a pultig,ahol Adam így szólt a személyzetishez:
-A hölgy és én kérnék egy széfkulcsot!-a pincér Adam kezébe adott egy fémkulcsot,aminek a bilétáján a 33-as szám állt.Bementünk egy kiseb,csöndesebb terembe,ahol a falra fellfüggesztett széfek voltak.Megkerestük a 33-es számú széfet,kinyitottuk a széfet,és beraktuk az értékeinket.Mivel odabent forróság tombolt,levettük a plusz rétegeket magunkról.Én ott álltam egy fekte térdfeletti mélydekoltázsos ruhában,Adam pedig egy fekete pólóban,ami kifeszült izmos testén,egy sötét farmerban és fekete bakancsban.A táncparkettre visszatérve mindketten kezdtük megszokni a hőséget a zajt.Amikor DJ egy pörgős számot játszott,mindketten őrülten táncoltunk Adammel,amikor pedig a zene lelassult,fejemet vállára hajtva lassúztunk.Csodás este volt,azonban egy idő után mindketten kiszáradtunk,ezért Adammel leültünk egy asztalhoz,és mindkettőnknek hozott egy-egy pohár színes koktélt.A nevét nem tudtam,de isteni íze volt.Vasánap is valami ilyesmit ittam.Mikor megittuk az italainkat,én visszavittem a poharainkat,majd ismét visszatáncoltunk a parkettre.Mindketten jól éreztük magunkat,és a jó hangulat hevében elcsattant egy két csók,de persze ez egyikünket sem zavarta,sőt,kiválóan szórakoztunk.Adam remek társaságot nyújtott,ugyanis eddig még nem volt olyan barátom,aki ilyen jól bírta a bulikat és a koktélokat.Na és persze engem,ugyanis láthatóan kedvelt.Ahogy én is őt.


Bejegyezte:Amelia

0 megjegyzés: