CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2011. december 31., szombat

6.fejezet-Adam

Itt a 6.fejezet!


Másnapra szabadnapot vettem ki,hogy az egész napot nyugodtan a készülődésnek szentlhessem.Először elpakoltam a ruháimat.-kivéve a mait,és a holnapit.Az esőkabátot és az esernyőt a kézipoggyászomba gyömöszöltem,csupán a biztoság kedvéért.Ugyanis Nagy-Britanniában elég gyakoriak a záporok.A ruhadarabok után jöttek a cipők,a kabátok,és minden más holmim,amit érdemesnek találtam arra,hogy magammal vigyem.A régi vackokat,amiknek már nem láttam értelmét,egy nagy szemeteszsákba gyűjtöttem,majd levittem a szemeteshez.Ha hat szemeteszsákot nem vittem le ,akkor egyet se.A soron következő lépés az volt,hogy felhívom a lakásom tulajdonosát,és az orra alá dörgölöm,hogy nem sikerült kiszúrnia velem.Kicsengett:
-Haló,Andrew Barns.Kit tisztelhetek a vonal túlsó végén?
-Üdv,Anette vagyok,Anette Fishburg,az albérlője.
-Á,Anett-mondta csengő hangon.-Micsoda meglepetés!Szóval,megveszi?
-Mégis mit?-kérdeztem értetlenkedve.
-A lakást.Ugyan mi mást?
-Nem,nem kapok az ajánlaton.Ugyanis kiköltözöm.Mégpedig holnap.
-Valóban?.Ez esetben holnap elmegyek a kulcsokért.Önnek mikor lenne alkalmas?-kérdezte nyájas hangon Barns.
-Találkozni önnel?Még a halálom napján sem.A kulcsokat leadom a szomszédba,Andersenéknek.Tőlük kérje el!Visszhall.-mondtam,majd lecsaptam a kagylót.Ezúttal rendkívül büszke voltam magamra.Csak egy dolog aggasztott .Sehol nem találtam annak a fülbevalómnak a felét,amit születésnapomra kaptam a húgomtól,Janetól.


*


Egy óra múlva máris elfáradtam.Egy narancslével ücsörögtem a kényelmes karfás fotelben.Ez az egy dolog fog hiányozni.Éppen tárcsázni akartam a mobilomon a szüleim-pontosabban édesanyám és a mostohaapám-számát,amikor az megcsörrent:
-Haló?-szóltam bele a kagylóba.Fogalmam sem volt,ki lehet az,ugyanis 'ismeretlen'-t jelzett ki a mobilom.
-Üdv,Anette.Te vagy az,édes?
-Én nem vagyok magának az édese.Egyátalán ki maga?
-Ó,hát nem emlékszik rám?Pedig megígérte,hogy nem felejt el soha,de soha,de soha.
-Talán szórakozik?Elnézést,de nem érek rá.-már a piros gombon volt a kezem,amikor az idegen így szólt:
-Adam vagyok.


Amelia


Ui: Boldog Új évet Mindenkinek!

0 megjegyzés: