CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2011. december 30., péntek

5.fejezet-Egy régi ismerős..

Itt az 5.fejezet. Puszi és ölelés!:)


Visszavonultam az irodámba.és a nap hátralévő részében belefeledkeztem a munkába.Csak gépeltem,és gépeltem,még az ebédszünetben sem hagytam el öt percnél több időre az irodát,ami csak azért volt muszály,mert éhes voltam,és ellátogattam a személyzeti büfébe,hogy kérjek egy cézár salátát elvitelre.Az öt perces kimaradásom után ebéd közben is a számítógépemen ügyködtem.Az egész napos munkát csak az szakította meg,mikor Mr.Harrison fújtatva,kopogás nélkül érkezett meg az irodámba.Lihegve csak ennyit mondott:
-Csütörtök, fél kettő.-értetlenkedve néztem rá:
-Csütörtök fél kettőre egy taxit küldünk a lakásához.A sofőrnek előre kifizetjük az utat a reptérig.A szerelvény fél négykor indul,de már háromkor fel kell rá szállnia.A repjegyet a sofőr elviszi önhöz egy papírral,amin rajta lesznek a részletek.-mondta Mr.Harrison egy levegővel,miközben egy hímzett zsebkendővel törölgette a szemüvegét,majd egy másikkal az izzadságcseppeket a homlokáról:
-Idegesnek tűnik,uram.-mondtam,miközbe eltorzult arccal néztem az izzadságfoltokat az ingjén.
-Hogy idegesnek tűnök?!Nemcsak tűnök,az is vagyok.Mindjárt felrobbanok!Az újság kiadója telefonált:holnap eljönnek ellenőrizni a munkáinkat,beleértve minden iratot,és a tavalyi mappák egyszerűen felszívódtak.-mondandója közben a kezével idegességében csak kalimpált és kalimpált.
-Bizonyára minden irat meg fog kerülni.De nem akar esetleg hazamenni és átvenni az ingjét?Ami azt illeti,eléggé átizzadta.Az aszisztense bizonyára tartaná a frontot,nem gondolja?
-Ez egy remek ötlet,Anette.-ismerte el a főnököm.-Ha nem haragszik,most mennem kell.Remélem felirta mindazt,amit az imént mondtam.-mondta Mr.Harrison,majd idegesen kicsörtetett az irodámból.De legalább nem rám haragszik ennyire.Kivételesen.Azt hiszem,hosszú távon nekem is meg fog ártani ez a sok meló.
*
Szünetetet tartottam.Lesleyvel beszéltem telefonon,a barátnőmmel,aki Nagy-Britanniához közel,Észak-Írországban él:
-Haló?-szólt bele Lesley a telefonba.
-Szia,Anette vagyok.Anette Fishburg.Emlékszel rám?
-Hát persze.Hűha,Anette,már vagy ezer éve nem hallottam felőled.Mi újság?-kérdezte Lesley izgatottan.
-Hát...Lehet,hogy ezzel meg foglak lepni,de..
-De mi?
-Londonba költözöm.-jelentettem be olyan hangom,mintha csak azt mondtam volna,vettem egy új pár cipőt.
-Londonba?Dehát akkor majdnem ugyanott fogunk élni.Ez fantasztikus hír!De, hogy-hogy költözöl?Talán megismerkedtél valakivel?
-Nem,dehogy.Csak ott fogok dolgozni az elkövetkezendő fél évben.
-Mint újságíró?Vagy szakmát váltottál?
-Nem,nem váltottam.Kutatóriportot készítek.De a részletekről majd később.
-Hogyhogy később?Hiszen most érünk rá mindketten.
-Igen,de én csütörtök délutánra már Londonba leszek.
-Olyan hamar?Hisz' ez nagyszerű!Már alig várom,hogy lássalak!
-Én is,én is.De veled mi újság?
-Hát,ebben az évben elkezdtem a rendevényszervezéssel foglalkozni,és nagyon jól megy.Lekopogom.És,ami ennél is jobb.Van egy srác.
-Hogy egy srác?Ez eszméletlen!Mesélj el mindent!
-Nos,a neve Damien.Fél éve ismerkedtünk meg egymással.Sikeres üzletember.Befektetésekkel foglalkozik.És egy hónapja összeköltöztünk.
-Ó,sárgulok!De persze örülök neked.Alig várom,hogy megismerjem Damien-t.Na és, jóképű?
-Az nem kifejezés.De majd úgyis meglátod.Mikor fogunk találkozni?
-Mondjuk a hétvégén átjöhetnél Londonba.Addigra már valószínűleg minden el lesz simítva.
-Rendben.Damien is akkor érkezik vissza az Egyesült Államokból.Üzleti úton van.De mindegy is.Majd csörögj rám!Most mennem kell.Örülök,hogy hívtál.Szia!-mondta Lesley,majd letette a telefont.Szia,mondtam volna,ha nem csapta volna le a kagylót.De hát mit tehettem volna?Egy rahedli papírmunka várt rám az asztalomon tornyosulva.

Ui: Komikat lécci!

Amelia

0 megjegyzés: