CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2011. december 29., csütörtök

1.fejezet-Késésben..

Íme itt van az első fejezet!Jó olvasást!(A komikat ne sajnáljátok!)


Reggel fáradtan és kábán keltem az ébresztőóra csörgésére.Hétfő volt,és fél óra múlva a szerkesztőségben a helyem. A fejem fájt a másnaposságtól,és még mindig a tegnapi ruhámban voltam,ugyanis este túlságosan is részeg és fáradt voltam ahhoz,hogy tusoljak és átöltözzek.Most pedig másnapos vagyok,és szintúgy fáradt.Mondjuk hajnali két órát én már nem igazán nevezném estének..ugyanis körülbelül akkortájt értem haza.Próbáltam összerakni a képet a sajgó fejemben.Azt tudom,hogy a buli után elmentem egy hotelba egy férfival..Nos,igen,az arcára persze nem emlékszem.
Már csak húsz percem volt beérni,úgyhogy bevettem egy Aspirin-t,gyorsan letusoltam,és felöltöztem.Hívtam egy taxit, miközben a mappáimat rendezgettem.




                                                                         *




A szerkesztőségbe kicsit késbe értem be,ezért próbáltam észrevétlenül besomfordálni az irodámba.De sajnos ez nem volt ilyen egyszerű.A főnökön,Mr.Harrison már az ajtóm előtt állt,és csak azért várt rám,hogy jól leszidjon,mint minden egyes alkalommal,amikor elkéstem.Az pedig nem egy-két alkalom volt.:
-Á,Anett,végre!Minek köszönhetjük,hogy befáradt az irodába.Talán eltévedt?
-Elnézést,Mr.Harrison,legközelebb jobban igyekszem.
-Ó,hát persze.Ugyanezt mondta legutóbb,és azelőtt,és azelőtt is.DE-ezt a szót jó erősen megnyomta,-ígéretekkel már tele van a padlás.AZONBAN-ezt a szót ugyanúgy megnyomta,mint az előző DE-t -kap még egy esélyt.
-Köszönöm,uram.
-Még nem fejeztem be a mondatot. Adok egy esélyt,ha..
-Ha?-ez rosszat sejtetett.
-Ha elvállal egy kutatóriportot.
-Na és, miről?
-Ne itt.Menjünk be az irodájába.


Bejegyezte: Amelia

0 megjegyzés: