CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2011. december 29., csütörtök

2.fejezet-Az utolsó esély

Sziasztok!Itt a 2.fejezet.Jó olvasgatást!




-Nos?
-Először is,üljünk le!-késleltette a mondandóját Mr.Harrison.
-Rendeben.Ülünk.Szóval?
-Először is:szeretnék önben megbízni,Anette.
-Rendben,megbízhat bennem.De elárulná,miről is van szó,ami ilyen bizalmas és titkos?-kezdett felmenni bennem a pumpa,de próbáltam tartani magam.
-Nos,igen,itt jön a svindli:Bizonyára ön is hallotta már a legújabb Nagy-Britannia-i pletykákat,miszerint...
-Miszerint?
-Tény,hogy Manhattanban élünk,de akkoris hatalmas hírverés lenne egy kutatóriport a témáról.Szóval,arrafelé az a hír járja,hogy egy vámpír pusztít. Tudja,az Angliai városokban mostanában gyakori a halál.
-Az emberek meghalnak.Szomorú tény.A halál az a  nagy téma?
-Nem,ez nem ilyen egyszerű.A holttesteket vér nélkül találják,két apró lyukkal a nyakukon.Biztosan érti,miről beszélek..
-Talán maga hisz a vámprokban?
-Nem,gondolhatja,hogy nem.De ez a téma hatalmas hírnevet jelentene a Manhattam Dailynek.Egy kutatóriport, az Angliai vámpírpletykáról.
-Szóval, rám akarja sózni a melót.De mégis hogy gondolja,Mr.Harrison?Hisz Manhattamban vagyunk.
-De megoldaható lenne,ha..Ha Londonba költözne fél évre.
-T-tessék?-ledöbbentem.Biztos rosszul hallok.-Hogy mi a..?!
-Jól halotta.Fél év.A cég fizeti az utazást,a szállást,és az ellátását.Maga pedig elvégzi a dolgát.És persze nem rúgom ki.
-Ez az ára annak,hogy továbbra is önöknél dolgozhassak?
-Igen.No meg,nem kevés fiizetést kapna érte.És elutazhatna Londonba.Úgy hallottam,gyönyörű hely.Mit mond?
-Kérnénk egy kis időt,hogy meggondoljam.
-Rendben.Három nap múlva kérem a válaszát.Ha megbocsát,folytatnám a munkát.
-Hát persze.
-További jó munkát,és gondolja végig alaposan.Én nem hagynám ki a lehetőséget az ön helyében.-jelentette ki Mr.Harrison,majd távoztam az irodájából.


Bejegyezte:<i>Amelia</i>

0 megjegyzés: